Vai nepieciešama palīdzība, aizpildot nākamo notikumu? Izmēģiniet šo …

Ja esat ieplānojis tiešraidi un kādā brīdī pirms lielās dienas jums, iespējams, būs “ticības krīzes” brīdis. Tas ir tāpēc, ka jums liekas, ka jūsu pasākums nepiepildīsies, un jūs saskaras ar gandrīz tukšu telpu un apmulsumā saruksit zirņa lielumā.

Ja plānojat tiešraidi, visticamāk, kādā brīdī pirms jūsu lielās dienas jums būs tāds brīdis, ko es saucu par “ticības krīzi”. Tas ir brīdis, kad šķiet, ka jūsu pasākums nekad nepiepildīsies, un jūs saskaras ar gandrīz tukšu istabu, vēloties apmulsumā sarukt līdz zirņu lielumam.

Tas var pārsteigt jūs, zinot, ka, lai arī katrs mans tiešraides notikums ir izpārdots, esmu piedzīvojis to pašu ticības krīzes brīdi. Un ne tikai vienu reizi, bet katru reizi!

Atceļot IS iespēju, es atsakos tik ātri padoties. Tā ir arī laba lieta, jo katru reizi, kad man nācās saskarties ar šī lēmuma pieņemšanu, tā izrādījās iespēja pāriet jaunā ticības līmenī uz mārketinga un dvēseles spēku. Rezultāti? Es ne tikai izpārdevu katru notikumu, bet arī piedzīvoju dziļu augšupejošu pārmaiņu savā “garīgajā pārliecībā”.

Šeit ir trīs padomi, kas palīdzēs aizpildīt nākamo pasākumu. Neatkarīgi no tā, vai jums ir šī ticības brīža krīze vai nē, šie padomi palīdzēs jums pārvarēt visus jautājumus, kas jums varētu būt par cienīgu, un dzēst visas ilgstošās šaubas par spēju gūt ārkārtas ienākumus, darot to, kas jums patīk.

1. padoms. Esiet gatavs “Spraugai”

Atšķirība ir tas laika periods, kad tiek reklamēts jebkurš notikums, kad biļešu tirdzniecība pilnībā apstājas. Neatkarīgi no tā, vai plaisa ilgst dažas dienas, nedēļu vai varbūt pat dažas nedēļas, tas var būt īsts ticības pārbaudījums.

Piemēram, viens no maniem Platinum klientiem plānoja savu pirmo tiešraides pasākumu un uzreiz aizpildīja trīs vietas. Tad nekas. Un nekas. Pagāja nedēļas, kuru laikā viņa gribēja padoties.

Neaizkavējusies, es viņai padomāju nepadoties, koncentrēties ticībā uz viņa piedāvātā vērtību un UZGLABĀT mārketingu. Viņa sekoja manam padomam un nepilnu divu nedēļu laikā, lai reģistrētos vairāk nekā trīs reizes. Pasākumā viņa izpārdeva savu pirmo Platinum programmu, nedēļas nogalei ienesot foršus 30 000 USD.

Izmantojiet plaisu, lai atjaunotu savienojumu ar ieguvumiem un vērtību, ko cilvēki gūs no jūsu pasākuma. Tad paziņojiet šo vērtību savā mārketingā.

2. padoms Tas nav beidzies līdz …

Ja jūs esat bijis atbilstošs savam mārketingam un jūsu pasākums sola konkrētus rezultātus, tad es apsolu, ka cilvēki reģistrēsies līdz pēdējai minūtei. Parādiet aktīvo ticību, izdrukājot vēlamo izdales materiālu vai iesaiņotāju skaitu, un esiet gatavs pēdējā brīdī izdrukāt vārda atzīmes.

Vienā no maniem iepriekšējiem notikumiem man pirmdien bija dalībnieku reģistrācija pasākumam, kas sākas tajā ceturtdienā. Viņa lidoja visu ceļu no austrumu krasta, mīlēja notikumu, pēc tam reģistrējās kā Platinum kliente. Pierāda manu teoriju, ka “jūs vienkārši nekad nezināt!”

Kādas aktīvas ticības darbības jūs varat darīt, lai izveidotu vēlamo gala rezultātu?

3. padoms. Esiet piesardzīgs pret “garīgajiem diversantiem”

Vienu gadu liela notikuma mārketings deva sarūgtinoši lēnus rezultātus. Kad es pārdzīvoju šo ticības krīzi, es vērsos pie mentora, lai saņemtu atbalstu. Man neapzināti, viņai bija notikumu nepildīšanas vēsture. Tāpēc, kad es vērsos pie viņas pēc atbalsta, uzmundrinājumiem un mārketinga, viņai vienīgais padoms bija “Man var nākties pieņemt, ka tas netiks aizpildīts”.

Godīgi sakot, viņas šaubas man bija realitāte, taču ne tā, kā viņa gaidīja. Es uzreiz atcirtu: “Nē, es to nedarīšu! Es pārdošu šo pasākumu! ” un uzreiz ieguva ticību savai darbībai. Es ievēroju tos pašus padomus, kurus šeit esmu dalījies ar jums, un ne tikai izpārdevu visas vietas, bet arī man bija gaidīšanas saraksts!

Uzticieties mentoram, kuram ir izdevies tas, ko vēlaties paveikt. Tādā veidā jūs varat izmantot viņu pieredzi un gudrību, lai atbalstītu jūsu panākumus.

Tiešraides notikumi joprojām ir visspēcīgākais veids, kā sazināties ar klientu cilti un palielināt to

Lai organizētu, tirgotu un aizpildītu tiešraidi, ir vajadzīga sirds un gars. Bet biznesā nav lielāka prieka kā atrasties dzīvas auditorijas priekšā, kas sapulcēta, lai mācītos no jums.

Tāpēc, pat ja jūsu izpārdošana būs beigusies, tikmēr, kamēr izlemjat, ka nav iespējams atgriezties, pasākums tiks pārvērsts par winFree tīmekļa saturu, neatkarīgi no tā!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *